Volgers

zondag 10 maart 2019

Cadeauverpakking

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie deze cadeauverpakking laten zien die ik gemaakt heb van een Pringlesbus.
Ik ben begonnen om de bus aan te kleden met dessinpapier van Stamperia (Garden). Daarna aan de onder- en bovenkant een rand verwerkt. Deze heb ik gemaakt met een stans van Crafter's Companion.
De strik is gemaakt met een stans van Marianne Design.

Op de deksel heb ik een schudgedeeltje gemaakt met een stans van Tonic Studio. Wat roosjes en parellint er langs.

Het afdrukje is van C.C. Design en heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers. Was hier tijdens mijn demo op de Knotsgekke Kaartendagen al aan begonnen.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: TN9-TN7-TN4-TN2-TN1
Jurk: DR7-DR5-CR9
Legging: sparkle smoked quarts
Schoenen: IG7-IG6-IG4
Vleugels: IB1-blender
Cupcakes: GB9-EB2-EB1-AP4-3AP4-AP2-AP1-IG1-blender

8 opmerkingen:

  1. Wauw...wat een mooi weggevertje heb je zo gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een bus, heel mooi gedaan Miranda!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi! Iets oppimpen is altijd heel leuk met van wat je al in huis hebt. Is voor mijn alweer een tijdje geleden.
    Afbeelding ook zo mooi gekleurd...dat rood is altijd zo moeilijk.
    En schande ik heb nog steeds mijn stiften niet aangeraakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super mooi!! Zo leuk om te zien wat je met zo'n pringles bus kunt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op facebook zag ik hem al voorbij komen Miranda en nu hier nog even goed bestudeerd. Heel gaaf en mooi zoals je die bus gepimpt hebt en dat de deksel een schudgedeelte heeft is een leuk detail.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda