Volgers

maandag 8 mei 2017

Het is koud buiten!

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien voor CreaMiep.
Deze keer is het een kerstkaartje geworden. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen toch?

Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Dit zijn zulke fijne mallen waardoor je op een simpele manier een ander soort kaartje kunt maken.
De grootste maat heb ik uit rood cardstock gesneden. Steeds maatje kleiner uit wit cardstock, kraft en daarna dessinpapier. Het dessinpapier is van Papersalon (Dazzle).
Alle randjes beïnkt ik met Distress Inkt Gathered Twigs en een blendingtool.
De stansjes zijn van Memorybox en Poppystamp.


De tekst komt uit de eigen lijn van CreaMiep. Deze stempel ik met mijn Misti zodat je een mooie afdruk krijgt. En als het de 1e keer niet goed is kun je het makkelijk nog een keer stempelen op dezelfde plaats.

De stempel is van Penny Black en ingekleurd met Spectrum Noir markers en Copics.
Van deze stempel heb ik zelf de digi van Mo Manning, maar wil je liever een echte stempel dan kun je deze hier kopen. Penny Black heeft veel stempels van Mo Manning uitgebracht als echte stempels.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3+-FS3-FS4-FS8
Muts: R89-R85-R83-R81
Sjaal: IG6-DR7-DR5-CR9
Jas: E49-E47-E44-E43-E41-R89-R85-R83-R81
Broek: B99-B97-B95-B93-B91
Adem: TB1-blender


5 opmerkingen:

  1. Hallo liebe Miranda,
    deine Karte ist wunderschön gestaltet. Was für eine tolle Kartenform. Ich bin wie immer von deinem Werk begeistert. Auch die vielen Werke die ich verpasst habe durch meine Blogpause sind alle wunderschön. Ich bewundere deine Kreativität.
    Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief winters kaartje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een heel leuk kaartje. Prachtige digi. Hopelijk wordt het hier snel mooi en warm weer

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje! Inderdaad super leuk, die mallen van DDBD voor andere vormen van je kaarten dan normaal gesproken. Gaaf gedaan!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda