Volgers

dinsdag 24 januari 2017

Just for you

Hallo allemaal,

Op 26 maart a.s. is weer de hobbymaatjesdag regio Eindhoven en ik mag daar weer workshops verzorgen. 's Ochtends gaan we eerst een kleurworkshop doen met distress inkt en 's middags 2 workshops om dit doosje te maken.
De dames die 's ochtends de kleurworkshop gevolgd hebben, kunnen dan het afdrukje verwerken op het doosje. Voor de andere dames zit er een vintageplaatje in het pakket.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is van Cosmo Cricket (Ginger).

Hier nog even een foto van de zijkant.

Is het geen schatje? Deze muis van Crafter's Companion.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Muis: Frayed Burlap
Oor: Victorian Velvet
Neus: Black Soot
Shirt: Festive Berries
Schoenen: Black Soot
Ondergrond: Vintage Photo
Schaduw: Weather Wood

Wil je meer info over deze hobbymaatjesdag? Die kun je hier vinden.

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi en lief! Jammer dat het zo ver weg is.... Veel plezier! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Wat een grappig doosje. Ziet er erg leuk uit.
    Veel plezier met de workshop.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    lijkt me een leuke workshop, ik vind het muisje heel erg schattig..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk modelletje! Heel mooi!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer super leuk uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda