Volgers

zondag 16 oktober 2016

Joy

Hallo allemaal,

Ik vind de babykerststempels zo schattig. En vooral het babietje. Zo lief.
Deze keer heb ik er een soort blokkaart van gemaakt.
Ondanks dat het een klein formaat kaart is kun je er toch best wel wat op kwijt.
Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier uit de Christmas papierset is zo mooi met die kristallen. Voor deze kaart heb ik de blauwe kleuren gebruikt, maar in deze set zitten ook 2 mooie groene kleuren.
Onder het babietje wilde ik een soort doily en daarvoor heb ik de cirkelstans met de sneeuwvlokken gebruikt. De losse sneeuwvlokken moet je niet zomaar weg gooien, want die kunt nog zo her en der op je kaart verwerken.

Zo ziet de zijkant er uit. Hier kun je een leuke tekst maken door op elke blok 1 letter te plakken.

Nog even het afdrukje van dichtbij. Ik heb de baby ingekleurd met distress inkt. Dit is een inkt op waterbasis en bij het inkleuren is de waterpen heel fijn om te gebruiken.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: Tattered Rose-Vintage Photo-Victorian Velvet
Muts: Tumbled Glass

Materialenlijst:
6002/0488 Cutting stencil – Haxagonal
6002/0547 Snij/embos/debosstencil sneeuwvlokken hoek/cirkel
6011/0590 Papierset – Mery's Christmas
6020/0008 zelfklevende parels
6200/0056 Waterpen
6200/0222 Inkt blending tool
6410/0033 Clearstempel – Alfabet nr.1
6410/0434 Stempel – kerstbeertjes/eerste
8013/0021 Paper for cardmaking cardstock wit 30,5x30,5 cm

8099/0104 Paper for cardmaking linen structure wit A4, 21x29,7 cm
  

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda