Volgers

donderdag 16 juni 2016

Creaine Challenges

Hallo allemaal,

Voor de lopende challenge bij Creaine Challenges heb ik weer een kaartje gemaakt.
Deze keer is het thema "ik zie ze vliegen", dus iets op je kaart moet kunnen vliegen. Daarnaast moet er een borduurpatroon van Karins Creations gebruikt worden. Dus een combinatie van deze 2 dingen om mee te kunnen doen met de challenge.

En dit is mijn kaartje.
Voor de basis heb ik kraft gebruikt. Op wit cardstock heb ik het patroontje geborduurd.
Het papier is van Joy!Crafts (Floral Paper Bloc).

Naast het patroon heb ik de vlinderstans van Noor! Design gebruikt.

De bloemen heb ik gemaakt met een nieuwe stans van Joy!Crafts.
Het afdrukje is een digi van 1 van onze sponsors, namelijk The Paper Shelter.
Ik heb deze ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: EB7-EB4-EB3-EB2-EB1
Jurk: DR6-CR6-PP4-PP3
Kat: EB5-GB10-GB2-EB2-VR2
Vleugels: IB1-BT2-BT1
Vlinder: Spectrum Noir Sparkle Peony
Ondergrond: TN7-EB6-TN2
Schaduw: TB1-blender

2 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Miranda. Lief plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!!!
    Het boduurwerk ziet er super goed uit, hier heb je volgens mij wel wat geduld voor nodig.
    Het roze, en het Kraft gaan ook heel goed samen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda