Volgers

zaterdag 16 april 2016

Creaine Challenges

Hallo allemaal,

Voor de lopende challenge bij Creaine Challenges heb ik weer eens een kaartje geborduurd.
Vind het leuk om te doen, maar heb er helaas niet vaak tijd voor.
Het thema deze maand is voorjaar en dan in combinatie met een borduurpatroon van Karins Creations.

Voor mijn kaartje heb ik wat grijs en zalm carstock gebruikt. Vond dat wel een mooie combinatie.

Het stempeltje is een digi van Bugaboo en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloemen: TN8-TN4-OR3-CR1-FS5
Blaadjes: DG4-DG3-DG2
Lieveheersbeestje: spica lipstick+spica pitch black




6 opmerkingen:

  1. Miranda bedankt voor je mooie kaart.
    Een leuke verrassing en daar ben ik ontzettend blij mee.

    Deze kaart ziet er ook prachtig uit.
    Mooie kleuren en een knap borduurwerk.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een prachtige kaart Miranda, je hebt mooi geborduurd en gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart. Mooi borduur- en kleurwerk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Miranda,

    eine wunderschöne Fadengrafikkarte. Ich bin von der Stickarbeit total begeistert. Eine sehr edle Arbeit. Ganz liebe Sonntagsgrüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat een mooi geborduurd kaartje super gedaan!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda