Volgers

zondag 29 november 2015

Label

Gisteravond zijn we met mijn schoonfamilie uit eten geweest als verrassing voor mijn schoonvader, omdat hij nu met pensioen is.
We hadden ook wat cadeau's voor hem. Onder andere een doos met lekkere bonbons van La Bohème. Daar heb ik nog een label bij gemaakt.

Het papier is My Mind's Eye (the sweetest thing). Had nog wat restjes over van de kaart die ik voor hem had gemaakt.
Het plaatje is van Syta van Gelderen. Vond dit wel toepasselijk.

Het label op de ingepakte bonbons.


4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, Miranda. Geinig plaatje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie label! Leuk dat de kleuren afgestemd zijn op het inpakpapier, of is het andersom? groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,
    Grappige kaart.
    Leuk dat je de nieuwe Roots agenda hebt gevonden. Super!!
    Binnenkort komt ook een andere foto van mij van Bokito in de uitzending van de TV show van Ivo Niehe.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Een hele mooie label voor je schoonvader,
    en het plaatje is echt schattig ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda