Volgers

dinsdag 20 oktober 2015

Scrapuitdaging 29

Bij Cards&Scrap is het thema van de scrapuitdaging deze keer "voeg pijlen toe op je scrap of PL-layout".

Deze keer wilde ik eens proberen om geen dessinpapier te gebruiken.
Voor de basis heb ik een vel kraft gebruikt.
Daarop zit een vel wit cardstockt wat ik eerst heb bewerkt met een mask van Dutch Doobadoo en structuurpasta. Daarna heb ik het bewerkt met diverse bruintinten distress inkt.
De tekst en de pijlen heb ik uit kraft gesneden met mijn Silhouette.

Hier nog even de foto van dichtbij. Deze heb ik vorig jaar gemaakt in Blijdorp. Vond dit zo'n schattige foto.

Onze sponsor is deze keer HobbyResort.



1 opmerking:

  1. Het ziet er prachtig uit Miranda, hele mooie achtergrond en inderdaad een hele mooie foto,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda