Volgers

vrijdag 4 september 2015

3 jaar getrouwd

Afgelopen maandag waren Arno en ik 3 jaar getrouwd.
Heb voor hem dit hart gemaakt.
Het is een hart van MDF van Let's Get Bizzee wat ik beplakt heb met dessinpapier van Basic Grey (Green at haert).
Daarna heb ik het bewerkt met een stencil van Dutch Doobadoo en structuurpasta.
Het hartje bovenaan heb ik ooit een bij de Action gekocht.

De digi is van The Paper Shelter en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Ogen: IB1-BT1
Haren: EB8-EB7-EB6
Jasje: DR6-PP3-CR1-CR3
Shirt: GB8-EB2-EB1
Handschoenen: GB8-EB2-EB1
Rok: DG4-DG3-DG2
Laarzen: GB8-EB2-EB1
Jas:  GB8-EB2-EB1
Broek: BG10-BG7-BG6-BG4
Schoenen: IG10-IG7-IG6-IG4
Paraplu: DG4-DG3-DG2-DG1

7 opmerkingen:

  1. Waw, die superleuke digi heb je wondermooi ingekleurd!
    achtergrond ook prachtig bewerkt! reuzetoffe crea
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd met jullie 3jarig huwelijksjubileum! Dat moet je elk jaar weer blijven vieren. Je hebt er een prachtig hart voor gemaakt om je man te verrassen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk.
    Je hebt het prachtig gemaakt. Mooi ingekleurd ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Miranda,

    Superleuk hart.Mooie digi.Prachtig ingekleurd.Van harte gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met jullie 3jarige trouwdag!
    Je hart is heel gaaf!!
    Groetjes, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Good morning sweetie, I just love your gorgeous creation today, happy smiles love Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk bedacht, Miranda en dat plaatje heb je zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda