Volgers

woensdag 29 juli 2015

Hobbyjournaal 125

Het nieuwe Hobbyjournaal is weer uit.
Deze keer mocht ik een bijdrage leveren met 2 nieuwe knipvellen van Yvonne Creations.

Als 1e heb ik met het toeristenknipvel dit koffertje gemaakt.
Bij vakantie hoort natuurlijk een koffer.



Het andere knipvel is met senioren en daar heb ik deze kaart mee gemaakt.

Daarnaast mocht ik ook een kaart maken met het nieuwe knipvel van Yvonne "Groetjes uit Zwolle"
en dan is dit schortje geworden.


De beschrijvingen, patronen en gebruikte materialen zijn te vinden in Hobbyjournaal 125.

Dit zal mijn laatste bijdrage zijn voor zowel het Hobbyjournaal als het blog van het Hobbyjournaal. 
Alleen zal er nog iets van mij te zien zijn in de volgende Hobbyzine. Dat zal ook de laatste bijdrage zijn.
Het kost mij de laatste tijd steeds meer moeite om hiervoor iets leuks te maken. Naar mijn idee zijn de dingen die ik de laatste tijd hiervoor maak een stuk simpeler dan wat ik normaal maak. Daarom heb ik besloten ermee te stoppen.
Ik wil FindIT en mijn teammaatjes bedanken voor de gezellige tijd en blijf jullie zeker volgen.

1 opmerking:

  1. Super jammer dat je gaat stoppen als designer voor Hobbyjournaal. Persoonlijk ben ook wel meer van de eenvoudiger kaartjes, niet te veel poespas erop.
    Je laat ons vandaag weer een waanzinnig leuke serie kaartjes zien. Het koffertje ga ik ook zeker een keertje maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda