Volgers

donderdag 7 mei 2015

2 kaarten

Laatst ben ik naar de clubdag van de Crazy Meiden geweest.
We kregen 2 pakketjes voor 2 verschillende kaarten.

Als 1e ben ik begonnen aan deze kiekebookaart.
Het dessinpapier komt uit een blokje van Studio Light (Très Chic).
De rand onder bloem en het strikje zijn van Joy.

En de binnenkant.

Daarna ben ik begonnen aan het 2e model.
Heb er een buitenkaart om gemaakt.
Het dessinpapier komt uit hetzelfde blokje als de vorige kaart.
Het stempeltje is van Penny Black en heb ik ingekleurd met distress inkt.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Vintage Photo - Victorian Velvet - Broken China - Scattered Straw - Antique Linen

En de binnenkant.
Heb de hoeken met inkt en masks van Ducht Doobadoo en Crealies bewerkt. 


8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten! Mooie kleuren en beide kaarten hebben naast een mooie voorkant ook zo'n mooie binnenkant! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt. Leuke modellen ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten maak je Miranda.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten. Leuke kaart, die kiekeboe kaart. Jammer genoeg kon ik niet naar de Crazy meidendag komen.
    Groetjes, ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Miranda, je hebt twee prachtige kaarten gemaakt, aparte modellen ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zien er prachtig uit Miranda!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 2 schitterende creatieve kaarten Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda