Volgers

zondag 1 maart 2015

Creaine

De nieuwe challenge bij Creaine Challenge is weer van start gegaan.
Deze keer is het de bedoeling om een kaart te maken met een borduurpatroon van Linzoos én bloemen.

Ik heb er een pocketkaart gemaakt.
Het papier is van My Mind's Eye (Lavender).
Het hoekje is van Marianne Design.
Op de binnenkaart heb ik een deel van het patroon gebruikt.
 Hier nog even alleen de binnenkaart met het borduurpatroon.
 De digi is van Bugaboo en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers.
 Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Bloem: DR6-CR6-PP4-PP3
Blaadjes: CG2-DG2-CG1-DG1
Lieveheersbeestje: DR5-DR4-DR1-true black
Schaduw: BG1

2 opmerkingen:

  1. Je kaart is schitterend mooi Miranda! In het echt is hij nog veel mooier! Hij staat hier te pronken op de kast. Dank je wel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda