Volgers

maandag 8 december 2014

Kerstboom

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het blog van CreaMiep.
Omdat waarschijnlijk onze gewone kerstboom het niet zal overleven met onze kat Gijsje heb ik de kerstboom van Let's Get Bizzee gepimpt.

Eerst heb ik de delen beplakt met groen cardstock en daarna de randen bewerkt met structuurpasta van Dutch Doobadoo. Toen het droog was heb ik de boom in elkaar gezet en op een ondergrond geplakt. De ondergrond heb ik gemaakt met een achterkant van een blok aquarelpapier en dat beplakt met designpapier van Pion.
 Daarna het aankleden. Ik heb hiervoor een ijskristal en sterretjes van Memorybox gebruikt. Ook het hekje er omheen is hiervan.

De sneeuwpoppetjes vond ik zo lief. Ze zijn van Cuddly Buddly en ik heb ze ingekleurd met copics en spectrum noir markers.
 De kleuren die ik heb gebruikt:
Sneeuwpoppen: IG1-blender
Neus: OR2-OR1
Muts: B99-B97-B95-B93-B91
Jas: B99-B97-B95-B93-B91
Sjaal: LG4-LG2-LG1
Zakken: spica sand
Sterren: spica buttermilk
Pinguins: BG10-BG8-BG6-BG4-OR2OR2

5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda