Volgers

donderdag 12 december 2013

Hobbyjournaal 106

Voor het laatste Hobbyjournaal van dit jaar mocht ik ook weer wat dingen maken. Ik mocht werken met de prachtige nieuwe lijn van Docrafts Papermania en die heet Sew Lovely.

Als 1e heb ik een simpele kaart gemaakt uit 1 van de card kits die er zijn.
Alles voor deze kaart zit in het pakket.

Daarnaast deze easelkaart in de vorm van een naaimachine.
Het patroon hiervan is in het Hobbyjournaal te vinden.

En omdat het nog december is en het met de feestdagen altijd leuk is om cadeautjes te geven heb ik dit doosje in een doosje gemaakt.
De beschrijving hiervan staat ook in het Hobbyjournaal.


Vond het weer erg leuk om ze te maken en ben benieuwd wat jullie er van vinden.


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda