Volgers

dinsdag 24 september 2013

2 layouts

Zondag ben ik naar een cropdag geweest en heb ik deze 2 layouts gemaakt.
Had een aantal oude foto's van mezelf meegenomen die ik wilde verwerken.
Ze zijn heel verschillend geworden.

Dit is de 1e.
Op de foto sta ik met ons hondje Zwiebertje die toen een jaar oud was en in de stal staat ons 1e paard Astrid.
Het papier komt uit een kit die ik heb bij Scrapdelight heb gekocht en is van Webster's Pages.
De randen heb ik gemaakt met een pons van Martha Steward.
De letters zaten ook in het pakket net als de stickers die naast de foto zitten en het frame.

De 2e layout is met zwartwit foto's. Ik was met mijn ouders op de kermis en daar was iemand foto's aan het maken.
Omdat het al oude foto's heb ik de basis niet met wit maar met crème en zwart gemaakt.
Ook weer dezelfde rand van Martha Steward. De bolletjes met ik met een de ronde pons gemaakt.
De tekst heb ik gemaakt met een alfabetstans van Xcut.
 

Ben nog aan een dubbele layout begonnen maar die kreeg ik niet meer af. Had gisteren vrij genomen, omdat ik het hele weekend op pad was en ben daar gisteren verder mee gegaan en die laat ik jullie binnenkort nog zien.

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda