Volgers

vrijdag 30 augustus 2013

CreaIne

Vandaag heb  ik geen kaartje voor jullie zoals altijd aan het begin van de maand voor het CreaIne blog. Dat komt omdat er wat dingen veranderen vanaf nu.
Het blog heeft een andere naam gekregen, namelijk CreaIne Challengeblog.
Ook zijn er een aantal nieuwe teamleden bij gekomen waardoor we 2 teams hebben. Het 1e team plaatst aan het begin van de maand en het 2e team (waar ik in zit) halverwege een maand een reminder.
Dus over een paar weken laat ik mijn kaartje voor deze challenge zien. Maar de kaartjes van team roze zijn nu al op het blog te bewonderen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda