Volgers

maandag 4 februari 2013

#5

De nieuwe challenge bij De Creatieve Zebra is om een valentijnskaartje te maken.
Dit is mijn voorbeeld geworden.
Heb er een easelkaart van gemaakt in de vorm van een hart. De vorm heb ik uitgesneden met een stans van Cheery Linn.
De digi is van onze sponsor Bugaboo en heet Edward Elephant - hello. Heb hem ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Authentique.
De houten hartjes komen van de Xenos.

Met dit kaart doe ik mee met de challenge bij:
- Fashionista Challenge
- Kleurenfestijn
- Hobbyvision 

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Miranda. Ik heb mijn Valentijnskaart ook maar eens ingestuurd. Je weet maar nooit.
    Trouwens, je kunt weer lekker aan de slag. Mooie inkopen gedaan gisteren.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee dat is een gafe easel, heb je
    heel mooi gemaakt :)

    Leuk dat je meedoet aan de challenge
    van Kleurenfestijn !

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    Grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Miranda,

    Leuk kaartje heb je gemaakt,Februari is de maand van de liefde en dit kartje zeg al genoeg.

    En leuk dat je meedoet aan de challenge bij ons.

    groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miranda,
    Schattig Valentijnskaartje en erg lieve digi! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW! A heart easel card!! Very nice!

    Thanks for joining in this week at Fashionista!!! Good luck in the draw and keep playing along, we love to see your craftiness!!!

    DT~~Rina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda