Volgers

zondag 6 januari 2013

2e clubdagprojectje

Vorige maand ben ik naar de clubdag van de Crazy Meiden geweest. We kregen 2 leuke projectjes om te maken. Het ene projectje heb ik jullie al laten zien.

We moesten ook een aantal lege toiletrolletjes meebrengen. Daar hebben we een mini-albumpje van gemaakt.
Ik wilde er graag foto's in verwerken van de Keukenhof waar ik 2 jaar geleden met mijn ouders naartoe ben geweest. Maar moesten even zoeken waar ik de foto's heel klein (pasfotoformaat) af kon laten drukken en dat is gelukt. Gisteren heb ik het afgemaakt.

Hier een foto van de voorkant.

En van het geheel met de labeltjes eruit.
Het papier is van My Mind's Eye.


17 opmerkingen:

  1. Dat is wel heel erg leuk zeg,mooi met de kleine fototjes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Miranda,

    Dat ziet er superleuk uit met die kleine fotootjes..wat een schattig mapje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig wat een mooi boekje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals gewoonlijk ziet het er weer heeeel mooi uit,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er weer geweldig uit Miranda, en dat met wc-rolletjes gedaan, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een idee en zo super mooi, ben er helemaal weg van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er toppie uit ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie heb je gemaakt op de clubdag,groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk mini albumpje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk album Miranda, zo zie je maar weer, een scrapper kan alles gebruiken,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw mooi geworden meid! En nog gefeliciteerd met je prijse van Pipoos.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Na een blogpauze vanavond even een rondje maken langs alle blogs die ik volg. Wat een lief albumpje is dit geworden zeg. Een mooie herinnering aan Keukenhof!
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk om wc rolletjes te gebruiken! Het is een mooi mini album geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda