Volgers

zaterdag 1 september 2012

Bruiloft

Daar ben ik even. We hebben echt een superdag gehad gisteren. 's Ochtends toen we opstonden om 6 uur hoosde het heel hard, dus we dachten dat we buiten geen foto's konden gaan maken. Maar dat was dan maar zo. Tegen 7 uur werden mijn ouders door de taxi bij ons gebracht. Toen heeft mijn moeder mijn haar gedaan. Daarna nog even met z'n 4en koffie gedronken. Iets na half 8 was de visagiste er en kon ik de make-up en Arno ging naar boven om zijn pak aan te doen. Toen we allebei klaar waren ging Arno even in de hobbykamer zitten, zodat ik naar boven kon naar de slaapkamer. Toen ik in de slaapkamer was kon hij naar beneden. En toen hielp mijn moeder mij in mijn jurk. Ondertussen kwamen de videograaf en de bloemist al. Dus toen ik klaar was konden we beginnen. Arno stond onder aan de trap op me te wachten. Hij was blij verrast toen hij mijn jurk zag. Hij was er nog steeds van overtuigd dat het een witte jurk met een beetje rood zou zijn, maar hij was helemaal rood. En vond hem heel mooi. Zijn pak was ook echt prachtig. Toen hebben we even op limo gewacht. Toen die kwam om 9 uur miezerde nog, dus maar met een paraplu ingestapt. Toen op weg naar mijn schoonouders waar ook Arno zijn zusje en haar man zouden zijn. Hoe dichter we bij Dordrecht kwamen hoe droger het werd en hoe meer de zon ging schijnen. Aangekomen bij mijn schoonouders hebben we samen aangebeld. Mijn schoonmoeder deed de deur open en schoot meteen vol toen ze ons zag en ik ook. Daar ging m'n make-up haha. Even deppen en toen op pad naar de afgesproken plek waar de huifkar op ons stond te wachten. Na een mooie rit door de stad kwamen we aan bij 't stadhuis waar al wat familie, collega's van Arno en wat vrienden stonden te wachten. Eerst wat foto's waaronder DE foto voor mijn schoonmoeder gemaakt. Toen mochten we eindelijk naar binnen. De ambtenaar stond al op ons te wachten. M'n vader liep met mijn moeder de zaal in, dus die moesten we even terugroepen, omdat ie met mij naar binnen moest lopen. Toen mochten we naar binnen. Eerst Arno samen met de ambtenaar en daarna ik met m'n vader. De muziek was een echte tranentrekker. Toen we zaten, zag ik mijn moeder huilen en toen schoot ik ook vol. Het was een mooie ceremonie. Enige minpuntje was dat ze aan het einde nog de negatieve dingen die we over elkaar moesten vertellen ging noemen en bij Arno ging ze er iets te lang over door. Maar verder was het mooi. Toen we naar buiten wilde lopen liepen we naar de verkeerde deur. De deur waardoor we naar binnen waren gekomen, maar die bleef dicht. Dus moesten we omdraaien en naar de andere deur lopen. Daar moest iedereen wel om lachen. Buiten nog wat foto's gemaakt. En toen ging de familie met limo naar het restaurant en wij met de huifkar, fotograaf en videograaf de stad in om foto's te maken.  We hebben hele mooie foto's gemaakt. Bij het water waaide het soms heel hard, maar we hebben er wel mooie foto's gemaakt. Onderweg werden we door heel veel mensen zomaar gefeliciteerd. Dat was zo leuk. Daarna aangeschoven bij de familie om te lunchen. Om 3 uur werden we weer opgehaald om naar Kasteel Dussen te gaan. Daar hebben we eerst gezellig geborreld. En zijn we door de familie verwend met allerlei mooie cadeaus. Daarna het diner wat erg lekker was met als toetje de bruidstaart die door Arno zijn zusje was gemaakt. Hij was zo mooi. Toen nog even een kopje koffie gedronken en opgefrist want de 1e avondgasten konden zo komen. We hebben ze verwelkomt op het binnenplein en voor de poort stond de heraut iedereen te verwelkomen. We hebben gezellig met iedereen even kunnen kletsen. Helaas niet met iedereen heel lang, want de avond vloog voorbij. Tegen 11 uur was iedereen naar huis en stonden onze taxi's voor. Het personeel heeft toen nog geholpen om alle cadeaus mee naar de taxi te brengen. We zijn zo verwend door iedereen. Toen we weg konden bedacht ik me ineens dat we onze huissleutel alvast moesten pakken, maar die konden we niet vinden. Toen is iemand van het personeel snel naar mijn ouders gerend die bijna wegreden, want die bleken de sleutels nog te hebben. Dus we konden thuis gelukkig gewoon naar binnen. Thuis gekomen eerst even onze kleding uitgedaan. Was blij dat ik mijn schoenen uit kon doen na een hele avond staan. We waren nog klaarwakker en hebben eerst alles bekeken wat we gekregen hebben van iedereen. We zijn zo ontzettend verwend. Daarna heerlijk in ons eigen bed geslapen. Vanochtend had ik een ontbijtje voor ons samen besteld. Toen dat werd bezorgd was Arno helemaal verbaasd. Nu gaan lekker 2 dagen nagenieten en dan maandag naar Parijs. We gaan nu lekker nagenieten.

Ik heb alvast een paar foto's voor jullie.



23 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda, wat een prachtig verhaal!
    Moet een hele bijzondere dag zijn geweest!
    Jullie zager er prachtig uit!!!
    Nu lekker genieten en heel veel plezier in parijs.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat zien jullie er prachtig uit. En wat fijn om te lezen dat jullie zo'n geweldige dag gehad hebben. Gefeliciteerd! En geniet er maar lekker van. Veel plezier in Parijs!!!
    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's Miranda en een mooi verslag om te lezen. Ik wens jullie een lang en gelukkig leven samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zagen jullie er supermooi uit!!! Een heerlijke dag was het zo te lezen.
    Nu lekker nagenieten en veel plezier in Parijs!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwww Miranda, wat heb je een geweldige jurk aan zeg!!. Super dat jullie gnoten hebben gisteren. Lekker genieten in Parijs hè.
    En van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Ook heel erg bedankt voor de prachtige kaart;0)
    Zo te zien hadden jullie beter weer! Het zijn prachtige foto's en jullie zien er heel mooi uit!!
    heel veel geluk samen en veel plezier in Parijs!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's Miranda,
    geniet lekker van elkaar en van jullie weekje Parijs

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Miranda,

    Wat zien jullie er prachtig uit zeg!

    Heel veel geluk saampjes.

    Liefs

    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nogmaals van harte gefeliciteerd!! Jullie zien er prachtig uit!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik mailde je net en toen dacht ik.......: "Ik kan ook wel even op haar blog kijken, misschien staat er al iets!"
    Wauw wat een heerlijk verhaal, en wat een prachtige foto's. Gave jurk!!
    Leuk dat je dit met ons deelt.
    Geniet nog maar lekker na.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had het je al eerder geschreven maar hier nog even. Wat zien jullie er keigaaf uit en wat heb je een beauty van een jurk. Fijn om je verhaal te lezen zodat we een beetje mee kunnen genieten. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Miranda wat zien jullie er mooi uit, heel erg prachtig en wat een leuke fotoos. Ik wens jullie heel veel geluk en liefde toe.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw, wat zien jullie er prachtig uit, fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad en dat het ook nog eens mooi weer was. wil ik jullie uiteraard ook nog van harte feliciteren en een mooie tijd in Parijs wensen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mevrouw Slagboom, wat een schitterend verhaal en prachtige foto's. Ook heel apart jouw rode bruidsjurk.
    Toen ik las dat jullie maandag naar Parijs gaan, moest ik even slikken. Want 50 jaar terug gingen wij ook op huwelijksreis naar deze schitterende stad. Geniet er samen maar van!
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Miranda,

    Allereerst Gefeliciteerd met jullie huwelijk,en zo te lezen een super dag gehad.
    Prachtige foto's zeg en wat zagen jullie er mooi uit.
    Ik wens je een hele fijne vakantie,geniet er lekker van.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er allemaal prachtig uit.
    Geniet ervan en veel plezier in Parijs!!

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende foto's en wat een prachtig bruidspaar zijn jullie. Hartelijk gefeliciteerd en heel veel geluk en liefde samen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WAUUWWW Miran, wat een een prachtige jurk!
    Mooie foto's en een mooie dag om op terug te kijken!!!

    Liefs,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heerlijk om te lezen dat jullie zo'n geweldig fijne dag hebben gehad, en wat zien jullie er allebij schitterend uit, leuk dat je ons laat meegenieten.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Miranda en Arno!Helaas kon ik niet komen kijken op het stadhuis , ik heb wel aan je gedacht hoor ! Heel veel geluk ! Monie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woowww zeg, wat zijn jullie een prachtig stel zo saampies, wat heb je een prachtige jurk aan!!! Mooie foto's!!! Gelukkig dat het weer wat mee zat.... heel veel geluk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige foto's van jullie huwelijk! Jullie zagen er schitterend uit. Zo te lezen was het een prachtige dag! Geniet er nog maar lekker na van.
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauwww Miranda, wat heb je een geweldige jurk aan zeg!!. Super dat jullie genoten hebben.
    En van harte gefeliciteerd nog

    veel geluk samen

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda