Volgers

zaterdag 18 februari 2012

toolbox

Laatst zag ik op het blog van Sandra een leuk bakje waar zij haar lijm in bewaard. Ze had een bakje bij de Action gekocht en dit gepimpt. Toevallig was ik van de week bij de Action en laten ze daar nog net 1 zo'n bakje hebben. Er zaten houten visjes op, maar die heb ik eraf gesloopt. Heb het bakje bekleed met scrappapier. Verder bloemen gemaakt met mijn nestabilities (rose creations). Een hartje van Cheery Linn erop. De afdrukjes had ik nog ingekleurd liggen. Die heb ik laatst ingekleurd met mijn derwentpotloden. Ook bij mij staat ie op mijn hobbytafel met lijm, stickles en andere flesjes erin.
Hieronder foto's van de voor- en achterkant.


















14 opmerkingen:

  1. wauw, Prachtig, zo mooi gemaakt, super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het kei en keigaaf Miranda ! Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het bakje super mooi gepimpt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Miranda wat mooi echt een super leuk idee!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kijk dit zijn nu van die ideeën, waarvan je denkt, wat een fonds!! Super leuk!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk zeg!!! Je hebt het bakje mooi versierd!! Handig!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat he je weer erg leuk gedaan Miranda, ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow so wonderful
    Love it!!!!!!
    Have a nice sunday
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuk en hanig!
    Moet van de week ook nog naar de action, zal ik hoop dat ze er nog zijn. Lijkt me erg leuk om te pimpen en te vullen voor een verjaardags kado!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow prachtig hoor.
    Je kan altijd zo lekker slagen voor dit soort dingen bij Action,mijn kast staat er vol mee.haha

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dit is super leuk!! Wat mooi gedaan!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda