Volgers

zondag 6 november 2011

Biecht van de Kreadoe en verslag van de KerstCreatief

Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik de make en take verzorgd voor Hobbidee op de KrestCreaties in Den Bosch. Wat was het druk zeg. Was helemaal gaar aan het eind van de dag. Vrijdag was de deur ook nog eens tot 9 uur 's avonds open. Vandaag is de beurs ook nog tot 5 uur en kun je nog aanschuiven bij stand 604 voor de make en take. Die wordt dan verzorgd door Alice net als gisteren.

Gisteren ben ik met mijn moeder naar de Kreadoe geweest. Normaal gaan we op donderdag, maar omdat de KerstCreaties erbij kwam was het deze keer op zaterdag. En wat was het druk zeg. Volgend jaar toch maar weer op donderdag.

Dit is mijn buit waar ik gisteren mee thuis kwam. cardstock, scrappapier, 2 stempels, knipvellen, een malletje voor een tasje, magnolia ink, roosjes, borduurpatronen van christa.
Heb ook nog het boekje van Don & Daisy gekocht en enveloppen. Die staan niet op de foto.















Vandaag lekker uitrusten van 3 drukke, maar wel hele leuke dagen. Morgen heb ik ook nog een dagje vrij. Dus jullie weten wel wat ik ga doen he?;) Lekker uitrusten en freubelen.

8 opmerkingen:

  1. wat ben je weer goed geslaagd miranda!!!!
    geniet van je zondag en ook morgen van je vrije dag!!!!


    lieve groetjes,
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je gekocht! Super leuk!

    Veel crea plezier met je nieuwe spulletjes :)

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een drukte! En nu lekker uitpuffen op de bank/aan de knutsel tafel? Hahahah.
    Wat een leuke spulletjes heb je trouwens gekocht.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit je aankopen.
    Ik zou zo zeggen freubelze dan maar!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben nu al benieuwd naar je creaties!!! Veel plezier!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke spulletjes heb je gekocht Miranda, heel veel plezier ermee!
    en freubelse
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke spulletjes heb je gekocht. Morgen veel freubelplezier.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij supergoed geslaagd !! Rust maar lekker uit. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda