Volgers

zondag 25 juli 2010

wie wil er in bad?






























Morgen is mijn vriend jarig, maar dat hebben we gisteren al gevierd. Ik wilde dit keer een aparte taart voor hem maken, omdat die 35 wordt. Tijdens het zoeken naar ideetjes op internet kwam ik een leuk idee tegen op de site van Sabrina en Anneke van het bonte taartje. Ik heb een gevraagd of dit als voorbeeld mocht gebruiken en dat mocht smile
Het maakte mijn vriend niet wat voor taart ie kreeg als er maar dulche de leche in zou zitten wink Dulche de leche is een caramelcreme. Kennen jullie die blikjes caramelko nog van vroeger? Dit is hetzelfde. Zoooo lekker mmmm.
Het is een kersenchocoladecake gevuld met 4 lagen dulche de leche.

17 opmerkingen:

  1. wouw miranda
    wat een super gafe taart zeg
    ziet er erg lekker uit
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij was lekker hoor, vooral de dulce de leche. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww Miranda hij is mooi geworden hoor, en aan het berichtje van Arno te lezen was hij ook erg lekker hihihi.
    Bij deze alvast van harte gefeliciteerd.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een goed idee, en het ziet er zo lekker uit. Het zal jullie zeker gesmaakt hebben.
    Nog een Gelukkige Verjaardag aan Arno.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mjammie wat een gave taart, en het is bijna zonde om aan te snijden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Miranda,

    Het water loopt me in de mond !!!!
    Alleen wel zonde om aan te snijden zeg !!!!

    Geweldig !!!

    groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super leuke taart Miranda. zonde om op te eten!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie taart,zonde om op te eten,...het water loopt uit mijn mond,...ha ha...,nog proficiat met Arno.

    groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauwwwwwwww Miranda zo'n supergave taart!!!!
    Sonde om 'm op te eten;)
    En zo te lezen vond Arno 'm ook geweldig lekker.
    Alvast proficat met je verjaardag Arno!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bedankt voor jullie leuke reakties. hij viel goed in de smaak. helaas is ie al op, maar we hebben de foto's nog haha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wauuw nou ik wil wel in bad hoor. super zeg, wat gaaffff miranda.

    groetjesss manon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,

    wat is ie onwijs goed gelukt zeg!!!! Echt wel héééél zonde om het op te eten toch??? Schitterend gemaakt!!!

    gr. Arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammmmie...ik ben gek op karamel. Je kunt dat nergens kopen...snif snif.Waar wonen jullie? Dan kom ik even de beslagkom uitlikken hihi.
    Je taart ziet er schitterend uit.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohhh this is wonderful!!
    Would have loved getting a cake like this :)
    Hugs from Maya

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige taart en nog gefelciteerd met je vriend,
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ziet die er geweldig uit.
    Maar ja dat zien al je taarten wel.
    Aan Arno's reactie heeft hij dus net zo gesmaakt als het er uit ziet.....
    Dan heb je pas echt eer van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zowwww hij is weer schitterend :):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda