Volgers

vrijdag 23 april 2010

workhop distress inkt gedaan en een kerstkaartje

Gisteren ben ik naar Doe@ding in Spijkenisse geweest en heb ik daar een workshop gevolgd met de Distress Inkt. Wat een gezellige dag was het. Veel gelachen, maar ook nog iets leuks gemaakt namelijk dit lieve doosje met 3 kleine kaartjes. Alles is bewerkt met Distress Inkt ook de bloemetjes. De stempels zijn van Forever Friends.












































Ook heb ik afgelopen nog deze kerstkaart gemaakt. Het is een easelkaart met diepte. Het patroon is van de club van Hobbyvision. Het is het wedstrijdpatroon voor deze maand, maar omdat ik daar sinds kort beheerster ben doe ik niet mee aan de wedstrijd. Maar hij was toch leuk om te maken.

7 opmerkingen:

  1. Dat doosje is schitterend, heel zoet!
    En het kerstkaartje is ook al zo snoezig :)

    Liefs, Nyna.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    Wat was het gezellig he en idd erg gelachen, genoten met de workshop *spelen met inkt*en je projectje is dan ook geweldig mooi geworden zeg....Leuk om te bewonderen bij je. Nu vroeg je of er alweer nieuwe datums zijn....jazeker, dus mail Marlous en je bent weer van harte welkom hoor, supers helemaal uit Breda...

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eeen super mooi doosje met hele leuke kaartjes.
    En je kerstkaart is ook prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wouw schitterend doosje
    mirand a
    erg leuk je easelcard is ook echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend zeg dat doosje helemaal geweldig groetjes jannie
    het is wel ver voor mij mar ik ga hem denk ik ook en keer volgen vind hem geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor jullie leuke reakties.

    anita, ik ga marlous mailen voor de datums. als het weer zo gezellig wordt als donderdag, kom ik hoor hihi

    jannie, dat moet je zeker doen. het is een gezelige dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda