Volgers

zondag 21 februari 2010

Assepoester taart gemaakt

Ik maak nu ruim 2 jaar gedecoreerde taarten en ik wil al zeker een jaar een workshop volgen bij 1 van de beste taartenmaakster van Nederland, namelijk Wendy Omdat haar workshop altijd vol zitten, had iemand van het taartenforum geregeld dat ze een gastworkshop kwam geven in Dordrecht. Ik heb me toen meteen opgegeven en gisteren was het zover. We hebben een assepoesterjurk gemaakt. Het was veel werk. We zijn van 10 tot 5 bezig geweest. Was ook erg moe 's avonds, maar het was het allemaal waard. Ik ben er erg trots op en hij staat nu in de kast te pronken. Het is namelijk geen echte taart, maar hij is gevuld met piepschuim;)



12 opmerkingen:

  1. hoi miranda
    ooh wta ziet dat er gaaf uit zeg
    heel erg leuk
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,

    Wat leuk om te doen zeg,en zo mooi geworden.

    gr Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank jullie wel. het is ook heel erg leuk om te doen. alleen iets meer werk dan een kaart hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi gedaan zeg...echt knap werk!!!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Miranda, wat een werk maar wat een juweeltje. Maar als het een piepschuim taart is waar is de jurk dan van gemaakt, klei?
    Liefs Carin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank jullie wel.
    nee, carin de jurk is gemaakt van marsepein en fondant. dat plak je er met eetbare lijm tegenaan. als het luchtdicht bewaard wordt, kan dit jaren goed blijven. bij piepschuim werk je met dezelfde materialen als bij een gewone taart. alleen kun je hem bewaren.
    liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zalig en prachtig mooi, bewonderd aan alle kanten en zo jammer ...maar deze is om op te eten ...knap staaltje bakkers werk hoor.

    Even antwoord vanaf mijn blog: ja ik kom naar die beurs maar nee ik doe dan geen demo, we hebben het te druk met andere *zaken* hi,hi,Kom om te shoppen.

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt anita. kreeg zelfs van een banketbakker een compliment op clubs dat ze hem zo mooi vond:)

    shoppen is ook leuk op de beurs hoor. ik ben er wel alle 3 de dagen met een demo.

    liefs miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. miranda geweldig is die taart super gaaf hoor en nog bedankt voor je begrip van de award liefs annie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ookal zo mooi , echt super :)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda