Volgers

donderdag 24 oktober 2024

Hope your day is filled ....

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien in kleuren die voor mij niet zo gebruikelijk zijn.
Hiervoor heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.781) gebruikt en als basis eens zwart cardstock genomen. Het dessinpapier is van Craft Sensations (Botanic garden).
Achter het afdrukje en langs de randen heb ik stanzen van Noor!Design gebruikt. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.


Dit is 1 van de randen aan de zijkant. Geeft net dat beetje extra aankleding.

Mooie bloemen horen er natuurlijk ook bij.

De tekst is een stempel van GinaK Design en deze heb ik gestempeld met Versamark en daarna wit embossingpoeder gebruikt.

De stempel van is van CC Design en heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Jurk: BP7-BP6-BP5-BP4-BP2-VB3-VB2-VB1-BG4-BG2-BG1
Leggings: AP4-AP2-AP1-BG1-blender
Schoenen: BG4-BG2-BG1
Cupcakes: AP4-AP2-AP1-TN3-TN2-TN1-blender-DR7
Vleugels: TB1-blender





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda