Volgers

zondag 20 oktober 2024

Fall season

Hallo allemaal,

Bij the birthday circle hebben we een herfstswap en daar heb ik dit kaartje voor gemaakt.
Heb er een drieluikkaart van gemaakt. Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.242) gebruikt. Deze heb ik op kraft nagetekend en er nog een 3e deel aan getekend en uitgesneden. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Autumnaria). Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


Achter het afdrukje heb ik een oudere stans van Noor Design! gebruikt.

De plaatjes komen uit het dessinpapier.


De tekst is gemaakt met alfabetstickers van Dutch Doobadoo.


Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Elastiekje: GG5
Sjaal: GG5-GG3-GG2
Trui: BG10-DR7-DR4-CR9
Broek: TN9-TN7-TN4-TN2
Schoenen: BG10-BG8-BG6-BG4
Bezem: TN9-TN7-TN5-TN2








5 opmerkingen:

  1. Een super mooi herfstdrieluikje, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, prachtig papier en leuke vorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig drieluik Miranda. Mooi die warme kleuren en Tilda past er mooi bij. Leuk die losse letters waar je de tekst mee gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie drie luik en ook in prachtige herfst kleuren ,
    groetjes Marjan,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Miranda. En zo mooi gekleurd! De aankleding van de kaart vind ik ook heel mooi. Genoeg te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda