Volgers

zondag 22 september 2024

Merry and Bright

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met Distress inkt.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.

Voor de basis heb ik deze keer blauw en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion Design (Legends of the Sea + Siri's Kitchen). 2 lijnen die prima met elkaar te combineren zijn.
De doily achter het afdrukje is gemaakt met een stans van Amy Design. Aan de zijkant heb ik een ijskristalrand van Marianne Design gebruikt. De tekst komt uit de stempelset met de vogel. Verder heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gerbuikt.


Dit is de tekst. Deze heb ik gestempeld met Archival coffee.

De ijskristallenrand.

En het afdrukje. Deze heb ik ook gestempeld in Archival coffee.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vogel buik: tea dye-frayed burlap-gathered twigs
Vogel veren: frayed burlap-ground espresso-scorched timber
Muts: stormy sky-faded jeans-chipped sapphire
Laarzen: stormy sky-faded jeans-chipped sapphire
Bontrand: pumice stone
Boek: old paper
Snavel: spiced marmelade
Pootjes: spiced marmelade
Blaadjes: pine needles
Besjes: festive berries
Ondergrond: pine needles 









1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda