Volgers

zaterdag 14 september 2024

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 


Dit is mijn uitwerking.
Voor de vorm heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.199). deze heb ik uit kraft en wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is een ouder blokje van Carta Bella (Welcome Autumn). Vond het herfstpapier wel mooi bij het afdrukje passen.
De rand bovenaan het middelste deel is gemaakt met een stans van Noor!Design. Het tabje bovenaan heb ik gemaakt met een pons van Vaessen. Achter heb afdrukje heb ik een geschulpte cirkel gebruikt die ik gemaakt heb met een stans van Crafter's Companion.
Als decoratie heb ik wat bloemen met houten blaadjes en een bedeltje gebruikt. En natuurlijk wat Nuvo Drops.

De tekst is van Marianne Design.

Hier de bloementoef van dichtbij.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Polkadoodles, en heet Poppy flowers Autumn Fall Fox. Ik heb haar ingekleurd met de Triblendmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Vos: BO4-BO2-BO1-FS6-BG2-blender
Sjaal: CR6-CR3-CR1
Bloemen: CR10-CR8-CR7-CR6-CR3-CR1-IG9
Stelen: JG7-JG5-JG4
Boomstam: TN4-TN2-TN1
Gras: DG3-DG2-DG1
Schaduw: TB2-blender










5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda