Volgers

zaterdag 20 juli 2024

Wishing you a great birthday

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaart laten zien die ik heb gemaakt met een blokje van Lemoncraft (Today). Ik was meteen weg van dit papier toen ik het zag. Vond het zo schattig.
De vorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.703). Deze heb ik uit wit cardstock gesneden.


De tekst is een stempel van Crafter's Companion. Deze heb ik gestempeld op het gedeelte wat uit de basiskaart is gesneden en heb ik aan de binnenkant geplakt.

Alle plaatjes komen uit het dessinpapier. Kijk nou hoe schattig die hondjes zijn.


Deze vlinder is zo mooi van kleur.








5 opmerkingen:

  1. Prachtig Miranda! Leuke plaatjes. EN als ze uit het DP komen matcht jet altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart met de schattige hondjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een plaatje Miranda. Ik ben dol op hondjes en op deze kleurtjes dus ik ben helemaal weg van je kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie verjaardagskaart, prachtig papier, supercute plaatjes en tof met die grote tekst!
    Dankjewel voor je verjaardagskaartje dat hier gisteren in de bus viel, wondermooi weer! Dankjewel!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig papier en een prachtige kaart, wat zijn de hondjes schattig.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda