Volgers

dinsdag 16 juli 2024

Knutseluurtje

Hallo allemaal,

Vandaag zou het mijn beurt zijn om de live voor het knutseluurtje te geven voor Hobbyshop Veldmaat. Helaas heb ik besloten om te stoppen als teamlid van Hobbyshop Veldmaat en zal ik dus niet de live geven. Wel heb ik voorbeeld gemaakt en daarbij een beschrijving gemaakt, zodat jullie deze ook kunnen maken. Deze beschrijving is te vinden in de Facebookgroep van Hobbyshop Veldmaat.

Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.200) gebruikt en hier een dubbele kaart van gemaakt. Deze heb ik uit magenta linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van Marianne Design (Fresh Lemonade). Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


De tekst hoort bij de stempelset met de cavia's en is van Carla Creaties. Daar achter heb ik een stans van Marianne Design gebruikt.

Het afdrukje heb ik gestempeld met Memento Tuxedo Black op colorcard van CraftEmotions. Daarna heb ik het ingekleurd met mijn de Triblendmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Cavia: EB7-EB6-EB5-EB3-EB2-EB1
Ogen: TB2-blender
Oortjes: CR6-CR3-CR1
Pootjes: CR6-CR3-CR1
Tong: CR6
Bloem: MG3-MG2-MG1-CT3-CT2-CT1-CG3



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, maar jammer dat je stopt als Dt lid. geen tijd meer of toe aan wat anders?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind het ook jammer, maar het was de laatste maanden om iets te maken met de weinige materialen die ik opgestuurd kreeg. Het moest echt uit mijn tenen komen, dus dan is het beter om te stoppen. Maar nu heb ik meer tijd om dingen voor mezelf te maken en video's voor mijn YouTubekanaal op te nemen.

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda