Volgers

woensdag 10 juli 2024

Hoera gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrolijke felicitatiekaart voor jullie als inspiratie voor Hobbyshop Veldmaat.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.183) gebruikt. Deze heb ik uit chocolade linnenkarton en kraft krijtwit gesneden. Het dessinpapier is van Yvonne Creations (Young at heart). Bij dit dessinpapier horen eigenlijk plaatjes met oudere mensen, maar ik vond het leuker om hierbij de ijsjes van Carla Creaties te gebruiken.

De ovaal achter de afdrukjes is gemaakt met een stanzenset van CraftEmotions.


De teksten zijn stempels van Carlijn Design. Als decoratie heb ik wat Nuvo Drops in de kleur dusty rose gebruikt.

Kijk eens hoe leuk het ijsje en de freakshake zijn. Ik heb ze met Memento Rich cocoa gestempeld op colorcard van CraftEmotions en ingekleurd met de Triblendmarkers van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
IJsje: AP4-AP3-AP2-EB7-EB6-EB5
Ogen: TB2-blender
Stokjes: TN4-TN2-TN1
Donuts: AP4-AP3-AP2-EB7-EB6-EB5
IJs freakshake: TB4-TB3-TB2
Ogen: TB2-blender
Glas: JG3-JG2-JG1
Sprinkles: EB7
Koekje: TN9-TN8-TN6-TN1



1 opmerking:

  1. HIhihi..... je krijgt gewoon zin in ijs! Heel leuk en mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda