Volgers

zondag 14 juli 2024

Cheerful Sketches

Hallo allemaal, 

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de lopende challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand. 

Dit is mijn uitwerking. Voor de basis heb ik donkerroze en wit cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Maja Design (Mum's Garden).
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


Bovenaan heb ik een oudere randstans van Noor!Design gebruikt. Vond deze zo mooi bij het dessinpapier passen.

De tekst is van CraftEmotions.

Deze doily is een hele oude stans van Lin&Lene. Gebruik sinds onze verhuizing ook regelmatig oudere dingen. Zo leuk om die weer eens te gebruiken.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Odynetika, en heet Miss Lily. Ik heb haar ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen: TB1
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Strikken: DP4-DP3-DP2
Shirt: MG4-MG3-MG1
Broek: DP4-DP3-DP2-MG4
Laarzen: BG3-BG2-BG1-AP4
Bloemen: AP4-AP3-AP2-AP1
Blaadjes: DG4-DG3-DG2
Kruiwagen: GB10-GB9-GB7-IG3-IG2-IG1
Handschoenen: LG3-LG2-LG1




3 opmerkingen:

  1. Wat een keileuke kaart met het mooie afdrukje (en jouw kleurwerk) die vlinder stans heb ik ook nog, blijft mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die heb ik ook nog denk ik, de rand met de vlinders. Erg mooi kaartje weer Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je met de sketch gemaakt, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda