Volgers

zondag 1 januari 2017

Theemapje

Hallo allemaal,

Om te beginnen wil ik jullie allemaal een gelukkig, gezond en creatief 2017 wensen.

Het is weer tijd voor de nieuwe wedstrijd op mijn club Hobbyplezier met scrapdoosjes.
Deze keer heb ik een theemapje verzonnen. Kwam op Pinterest leuke ideetjes tegen, maar de maten klopten niet helemaal dus heb het zelf wat aangepast.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt.
Het dessinpapier is Maja Design (Summer Crush). Ook de plaatjes komen uit dit blokje.
Heb wat papierdecoraties gebruikt van Dutch Doobadoo en Unique. Verder niet teveel frutsels. Het is maar een klein mapje en het papier is al mooi genoeg.






Zo heb je een leuk klein cadeautje voor verschillende gelegenheden.


6 opmerkingen:

  1. Prachtig hoe je dit gemaakt hebt Miranda!
    De beste wensen voor 't nieuwe jaar! En vooral een gezond 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst de beste wensen en een gezond en creatief 2017.
    Wat een leuke creatie heb je ervan gemaakt. Inderdaad handig voor verschillende gelegenheden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this idea and your wallet is lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk projectje Miranda !
    Ik wens je een gezond en creatief 2017 toe !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier heb je weer wat uurtjes ingestoken Miranda, het resultaat is dan ook prachtig.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda