Volgers

donderdag 26 januari 2017

In een jaar ...

Hallo allemaal,

Bij Hobbyvision was vorige week een SOL. Helaas kon ik toen niet meedoen, maar vond het model zo leuk dat ik hem alsnog gemaakt heb.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt wat ik bewerkt heb met wat bruine inkt.
Het dessinpapier komt uit een ouder blokje van Pebbles (Family Ties). Het voordeel van een nieuwe opgeruimde hobbykamer is dat ik weer van alles tegenkom haha. Ook mooie paperpads die ik al lang niet meer gebruikt heb.
Op de voorkant heb ik wat zelfgemaakte vlindertjes gebruikt. Het is lastig te zien op de foto, maar ik heb ze bewerkt met Wink of Stella.
De blaadjes zijn gemaakt met stanzen van Creative Expressions die ik van een lieve vriendin voor mijn verjaardag kreeg.
Ben tussen mijn hobbyspullen ook alle spullen van mijn moeder aan het opruimen. Steeds een beetje. Daar liep ik al een hele tijd tegen aan te hikken, maar het moest er toch een keer van komen. Dus ben steeds een beetje aan het uitpakken. En toen kwam ik ook deze mooie stoffen roos tegen die perfect bij dit kaartje past. De kleur is precies hetzelfde als het pakje van Tilda.

Dit is de binnenkant van de kaart. De tekst is al een oudere stempel van Different Colors. Deze kwam ik ook tegen tussen de spullen van mijn moeder.

Dit is het kaartje wat er in zit. Heb hier verder geen frutsels op verwerkt. Vond het zo mooi en rustig.

Ik heb Tilda ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: LV2-TV4-FS3-FS9-FS4-FS2-FS8
Haren: E59-E37-E35-E1
Kleding: GG5-VB3-VB2-VB1
Schoenen: GB4-CT3-CT1
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender


6 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    prachtige kaart, mooie kleuren, leuke digi..ik vind de takjes en de roos echt heel mooi als afwerking..je moeder zou het vast fijn vinden, dat je nu haar spulletjes gebruikt.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en bijzonder geheel. super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitwerking van de SOL!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda