Volgers

maandag 2 januari 2017

Cute

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien op het blog van CreaMiep.
Na alle kerstkaartjes is het weer tijd voor "gewone" kaartjes.
Deze keer heb ik een iets groter kaartje gemaakt. Hiervoor heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo. Deze heb ik eerst in de grootste maat nagetekend en uitgeknipt uit kraft. Een maatje kleiner uit crème cardstock en weer een maatje kleiner uit dessinpapier. Het dessinpapier is van Reprint (Merry & Bright). Eigenlijk is het kerstpapier, maar dit is ook prima te gebruiken voor andere kaartjes. De randjes van het dessinpapier heb ik aangezet met Distress Inkt Gathered Twigs met mijn blending tool maar je zou hier ook prima daubertjes voor kunnen gebruiken.
De filmpstrips is een oudere stans van Poppy Stamps.
Achter de bloemen heb ik wat meeldraadjes verwerkt.

Is dit geen schattige stempel? Hij is van Whimsy Stamps. Ik heb hem gestempeld met Memento en daarna ingekleurd met Copcis en Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Hond: E49-E47-E44-E43-E41-MB4-MB3-MB2-MB1-IG10-IG7-UG6-IG4-CR6-PP4-PP3
Kat: BG10-BG8-BG6-BG4-CR6-PP4-PP3-IG1-blender-true black
Halsband: DP4-DP3-DP2-DP1
Hart: Spica lipstick
Ondergrond: GB8-EB2-EB1
Schaduw: TB1-blender


5 opmerkingen:

  1. GEWELLLLLDIG Miranda en zoals je die hond en kat gekleurd hebt..... die vacht....ik voel de zachtheid.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Miranda, wat heb je prachtig gekleurd, het is een schitterende kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met een heel lief afdrukje die weer prachtig ingekleurd is.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Miranda, super, wat heb je deze mooi gekleurd! Erg gaaf.
    Voorspoedig 2017 toegewenst. Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda