Volgers

zaterdag 14 januari 2017

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een reminderkaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches.
We hebben een hele leuke sketch waar je alle kanten mee op kunt.
En dit is mijn kaartje.
Voor de basis heb ik een mal gebruikt van Dutch Doobadoo en die op bruin cardstock nagetekend en uitgeknipt. Daarop een laag uit wit cardstock en daarop dessinpapier van Maja Design (Vintage Romance)
Voor de cirkels heb ik een stans gebruikt van Noor!Design en die heb ik na het stanzen en embossen bewerkt met wat inkt.
Verder flink wat bloemen erbij en natuurlijk mogen hierbij vlinders niet ontbreken.
Toen mijn kaartje klaar was heb ik de ornamentjes en bloemen nog even bewerkt met wat gesso. Dat geeft een mooi effect.

De digi is van 1 van onze sponsors, namelijk The Paper Shelter.
Ik heb haar ingekleurd met Copics en Spectrum Noir markers.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN4-TN3-FS3-FS4-FS8
Haren: E59-E37-E35-E31
Omslagdoek: AP4-AP3-AP2-AP1
Broek: E49-E47-E44-E43-E41
Vleugels: YG2-YG3-YG1-Sparkle Peony
Water: IB2-IB1-BT1
Vlinders: Sparkle Peony-Sparkle Sage
Water: IB3-IB2-BT1
Schaduw: TB1-blender



3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda