Volgers

woensdag 25 januari 2017

Burgers Zoo

Hallo allemaal,

Deze week zijn mijn man en ik heerlijk een week vrij. Even een week niets moeten.
Gisteren zijn we een dagje naar Burgers Zoo geweest. Het was 's ochtends best mistig en hoe dichter we bij Arnhem kwamen hoe mistiger het werd en er lag zelfs nog sneeuw. Daardoor waren er niet veel dieren buiten, maar de dierentuin in de sneeuw heeft ook wel iets speciaals.
We gingen voor de cheeta zesling en die hebben we ook gezien.

Ik zal jullie hieronder een paar foto's laten zien die ik gemaakt heb.

De pinguins blijven grappige beestjes.



Deze aap zat zo mooi te kijken.

Tijgers blijven mooie dieren en dan ook nog eens in de sneeuw.

Prachtig die blik.


Dit vind ik zelf een mooie foto.

Ook dit roodborstje hoort er natuurlijk bij.

En dan de cheeta's. Hier hebben we best een tijdje staan kijken.




En de panter.



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's en leuk zo in de sneeuw. Gezellig, zo samen een daagje we.

    Geniet van je vakantie.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    Dat zal ondanks de kou toch een leuke dag zijn geweest. Want zo doordeweeks is het vaak ook lekker rustig en kun je meer genieten van de dieren.
    Je foto's zijn echt mooi zo met die sneeuw. Ik vind vooral dat jonge jachtluipaard erg gaaf. Foto's 5, 10, 13 en 14 zijn mijn favorieten van deze reeks.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Miranda prachtige foto`s dus jullie zijn zekers niet voor niets geweest .
    Het heeft wel iets aparts zo in de sneeuw.
    Geniet van je vrije week.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal dat genieten geweest zijn Miranda ... Zo een leuk effect met de sneeuw ! Prachtige foto's allemaal !Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda