Volgers

vrijdag 13 augustus 2010

stapeltaartje

Ik kreeg van iemand een verzoek om een stapeltaart te maken voor 14 personen. Hij is helemaal gevuld met oreovulling. Wat is dat lekker mmmmm.
Verzoek was roze, wit en een strik. De rest mocht ik zelf verzinnen. Kreeg wel een foto meegestuurd en die heb ik al inspiratie gebruikt.
Dit is hem geworden.
Voor maandag moet ik ook nog 12 petit fours maken die bij deze taart horen. Maar die moet ik nog maken.



















Detail bovenkant



















Detail

9 opmerkingen:

  1. Wauw!! Wat ontzettend mooi zeg.
    Dat je dat kan!
    T is gewoon zonde omdit te eten joh!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die taart schitterend, ik zou er zo in vliegen.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer schitterend uit :):)

    Gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwwwww Miranda,
    wat mooi gemaakt, dat zal heerlijk smaken!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    Oooohhhh wat ziet dat er mooi en lekker uit!!!!!!! Zonde om op te eten.........

    gr. Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is hij prachtig!
    En hij ziet er uit om (niet) op te eten!!
    Groetjes Jitske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wouw schitterende taart miranda
    echt super
    ziet er erg lekker uit
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SCHITTEREND zeg!!!
    Zonde om op te eten.

    Gr. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kunst....zo geweldig mooi, dit is me gaaf....zonde om op te eten zeg hi,hi,

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda