Volgers

donderdag 3 oktober 2024

Vier de mooiste tijd van het jaar

Hallo allemaal,

Tussendoor ben ik wat kerstkaartjes aan het maken. Laatst kocht ik op de beurs in Den Bosch een mooie stempelset van Impronte D'autore met leuke kerstelfjes bij Stamps and Cards. Het idee voor deze kaart kwam ik tegen op Pinterest. De basis heb ik gemaakt uit wit cardstock. Het dessinpapier is van Mintay (Merry & Joy) 


De tekst in het midden is van Studio Light. Als decoratie wat bloemen en Nuvo Drops.

Hieronder de afdrukjes heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. Achter de afdrukjes heb ik een stans van Marianne Design gebruikt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Muts: BG10-DR7-DR4-CR9
Kleding: EB7-BG8-BG7-DG4-DG3
Ster: CT4-CT3-CT2-1

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Muts: JG3-BT5-JG2-GT3-GT1-BG1-blender
Kleding: BG10-DR7-DR4-CR9
Hulstblaadjes: DG3-DG2-DG1
Besjes: DR7
Vleugels: TB1-blender









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda