Volgers

maandag 7 oktober 2024

A birthday is the first day ....

Hallo allemaal,

Laatst zag ik bij het Mutsencluppie een leuk modelletje om te maken. Het pakketje van Dutch Doobadoo waar ze de live #75 mee hebben gegeven heb ik niet, dus ik heb een andere mal (470.713.173) gebruikt. Deze heb ik uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Craft Sensations (Live life in full bloom). 

Dit is de voorkant. In de pocket zit een label.


Hier de binnenkant. Ook een pocket met een label waarop ik een tekst van Kaisercraft heb gestempeld.


Hier het label van de voorkant wat duidelijker in beeld. Achter het afdrukje heb ik een stans van Marianne Design gebruikt.


Een mooie bloementoef aan de bovenkant.

Aan de binnenkant zit een doosje verwerkt. Hier heb ik ook een tekststempel van Kaisercraft gebruikt.

Dit is het label aan de binnenkant. Heb deze verder simpel gehouden.

Hieronder nog wat detailfoto's.



Het afdrukje is een digi van Mo Manning en heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebrukkt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2
Kleding: BT8-BT6-BT3-BT1
Schoenen: BT8
Bloemen: AP4-AP3-AP2-BO1
Bladeren: JG7-JG5-JG2
Vleugels: BG2-BG1-blender
Vlinders: EB7-TB1-blender
Ondergrond: BG2-blender





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda