Hallo allemaal,
Tijdens onze vakantie laatst heb ik af en toe ook zitten freubelen en dit is 1 van de kaartjes die ik heb gemaakt.
De vorm heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo (470.713.312). Voor de basis heb ik turquoise cardstock gebruikt. Het dessinpapier heb ik ooit op een vakantie in Denemarken of Zweden gekocht en is van WhiteFairy. Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.
De tekst is van Belle Lulu. Het ronde raster heb ik uitgestanst. Ik weet niet meer van welk merk deze is.
Tilda heb ik ingekleurd met mijn Copics.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: E04-E11-E21-E00-E000-R20
Haren: E59-E57-E55-E53
Kleding: BG49-BG15-BG13-BG23
Schoenen: E79-E77-E74-E71
Envelop: E44-E42-E41-R89-R85-R83-R81



Een heel leuke kaart, leuk dat doorkijkje en het stempeltje is weer prachtig ingekleurd.
BeantwoordenVerwijderenEen mooie kaart, met de schattige Tilda heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Astrid.
Wat een prachtge kaart is het. En jij maakt tijdens je vakantie ook wel kaartjes, of ben je tijdens de vakantie thuis?
BeantwoordenVerwijderenMooie doorkijkkaart met Tilda en de leuke bloemendecoratie.
BeantwoordenVerwijderenEen mooie kaart Miranda, heel leuk met dat doorkijkje.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Oooh, wat een beauty!!
BeantwoordenVerwijderenEen prachtige kaart in mooie kleuren, ook Tilda is weer super ingekleurd,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Oooow wat een schatje is dit Miranda.
BeantwoordenVerwijderenZo leuk, die doorkijk en die mooie kleurtjes papier.