Volgers

donderdag 1 juni 2023

Cheerful Sketches

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn creatie voor de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches laten zien.
Dit is de sketch van deze maand.

Dit is mijn uitwerking.
Voor de vorm heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.100) gebruikt. De basis heb ik uit kraft en wit cardstock gemaakt. Het dessinpapier is van Mintay (Joy of Life). Het papier is al zo mooi van zichzelf. Daarom heb ik de kaart verder rustig gehouden.


Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

Het afdrukje is van 1 van onze sponsors, Last Minute Manda, en heet Christmas Dragons. Ik heb hem ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Draak: JG7-JG5-JG3-JG1-AP4-AP3-AP2-AP1
Ogen: TB1-blender
Muts: AP4-AP3-AP2-AP1-BG1-blender
Cadeaus: BG5-BG3-BG1-MG5-MG4-MG3-MG2-MG1-GT3-GT2-GT1




5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met een grappige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Miranda. De sketch vind ik ook weer heel leuk! Ik denk dat het gaat lukken mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met de grappige digi, je hebt mooie papiertjes gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart met dat vrolijke draakje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuke kaart met dat lieve draakje.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda