Volgers

woensdag 31 mei 2023

Love

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrolijk lentekaart voor jullie als inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.
Voor de basis heb ik magenta linnenkarton en kraft krijtwit gebruikt. Het dessinpapier is van Marianne Design (Sweet Flowers).
Voor vormen heb ik mallen gebruikt van Dutch Doobadoo (170.784.104 en  470.713.209).
Als decoratie heb ik wat bloemen bewerkt met Versamagic Pink Petunia en heb ook wat Nuvo Drops gebruikt.


Dit boeket bloemen is gemaakt met een stanzenset van CraftEmotions.

De tekst is ook gemaakt met een stans van CraftEmotions. Deze heb ik voor het stanzen bewerkt met Versamagic Perfect Plumeria.

De stempels zijn van Marianne Design. Deze heb ik gestempeld met Memento Rich Cocoa op colorcard van CraftEmotions en daarna ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Koe: RB4-RB3-RB2-RB1-FS8-FS7-FS6-BG1-blender-GY2-PP3
Gras: DG4-DG3-DG2-DG1
Bomen: CG4-CG3-CG2
Boerderij: EB6-EB4-EB2
Lucht: IB1

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Schaap: BG3-BG2-BG1-blender-GY2
Klaver: AG4-AG3-AG2
Heuvels: MB4-MB3-MB2-MB1
Bomen: CG4-CG3-CG2
Zon: LY3-LY2-LT1
Lucht: IB1



2 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart en mooie kleuren gebruikt.
    Leuk met de koe en schaap in een lijstje.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi model kaart met prachtig papier wat je ervoor gebruikt hebt. De stempels zijn erg schattig.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda