Volgers

donderdag 8 december 2022

Zwangerschapsverlof collega

Hallo allemaal,

Vandaag is er een collega met zwangerschapsverlof gegaan. We hebben haar een mooie mand met cadeautjes gegeven en ook een cadeaubon. Om de bon wat leuker te geven heb daar ik voor iets gemaakt. Omdat we weten dat ze een jongetje verwacht, heb ik een blauw treintje gemaakt met mijn Silhouette. Het is een kooppatroon uit de Silhouette Design Store #34372.

De basis heb ik gesneden uit wit cardstock. Het dessinpapier is van Craft O'Clock (Woodland Friends).


De zijkant van het treintje.


En nog een foto van de bloementoef bovenop.



3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kado is dit!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt en wat een leuk idee om dit op deze manier kado te doen.
    fijn weekend .
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige creatie heb je voor je collega gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda