Volgers

woensdag 7 december 2022

Inside this spiky exterior is a tender heart

Hallo allemaal,

Van Dutch Doobadoo is een hele leuke slimlinemal waar je een kaart met allerlei vakjes mee kunt maken. Ik vond het wel leuk om er een setje met een doosje en kaarten van te maken als inspiratie op het blog van Hobbyshop Veldmaat.



Voor het doosje heb ik een stuk linnenkarton gesneden van 25,5x25,5 cm.
Aan 1 zijde ril je deze op 1,5 / 12 / 13,5 / 24 cm. Dan draai je het karton een kwartslag en ril je het op 1,5 / 22,5 / 24 cm. Vervolgens knip je de delen weg zoals op onderstaande foto.

Vervolgens plak je het doosje in elkaar met tacky tape en ga je het bekleden. 
Voor de kaarten heb ik de 2e lijn gerekend vanaf de buitenkant van de mal gebruikt.

Hieronder laat ik alle kaarten apart zien.
Voor alle kaarten heb ik dessinpapier van Studio Light Friends gebruikt. Een beetje herfstsfeer. 

De rondjes komen ook uit het dessinpapier.


Hieronder wat detailfoto's. De egels zijn stempels van CraftEmotions.

De grote teksten komen uit 2 sets van CraftEmotions.



Hieronder de afdrukjes. Deze heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir. Onder het laatste afdrukje staan alle gebruikte kleuren.


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Egels: RB4-RB3-RB2-RB1-TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Ogen: TB1-blender
Lieveheersbeestje: CR11-CR9-CR7

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda