Volgers

maandag 28 november 2022

Organizer

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden hadden we een DTdag met het team van Hobbyshop Veldmaat. Rikie had een heel leuk projectje verzonnen, namelijk een bureauorganizer. De basis hebben we die dag gemaakt, maar ik moest hem nog verder bekleden met dessinpapier en de decoratie er op. Had de afgelopen maandag helaas niet genoeg tijd om het af te maken, maar afgelopen weekend ben ik er voor gaan zitten.

De basis is gemaakt uit grey board. Het dessinpapier is Maja Design (Denim & Friends).


Dit is hoe het er van binnen uit ziet.

Zo ziet ie er gevuld uit. Een mooie en handige organizer op mijn bureau.

De tekst heb ik gemaakt met een alfabetstans van Marianne Design.

Wat bloemen van Marianne Design achter de bloementoef.



1 opmerking:

  1. Je creatie is mooi geworden en eindelijk af...het was ook een leuke dag vond ik.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda