Volgers

zaterdag 1 oktober 2022

Magnolia Forever

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie mijn 1e creatie als DTlid van Magnolia Forever laten zien. Het thema voor de challenge is "anything goes" zoals altijd.

Onlangs was 1 van mijn vriendinnen jarig en voor haar heb ik dit koffertje gemaakt.
Voor het patroon heb ik een mal van Dutch Doobadoo (470.713.011) gebruikt en deze uit wit cardstock gesneden. Het dessinpapier is van Pion Design (Cherry Blossom Lane). De tekst is van CraftEmotions. Als decoratie alleen wat Nuvo Drops.


Hier van boven af hoe het er uit ziet.

De tekst van dichtbij.

Tilda heb ik ingekleurd met de Illustrators van Spectrum Noir.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: TN7-FS8-FS7-FS6-FS3
Haren: EB7-EB4-EB2-EB1
Haarband: DR7-DR5-DR3
Shirt: JG7-JG5-JG3-JG1
Broek: GB11-GB9-GB7-GB5
Schoenen: BG10-BG8-BG6-BG4-PP5-PP4-PP3-PP2
Cadeau: PP6-PP5-PP4-PP3-PP2
Strik: MB4-MB3-MB2-MB1
Bloem: DR7-DR5-DR3-GY3








3 opmerkingen:

  1. Wow...dat ziet er mooi uit, Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie binnenkomer als dt-lid Miranda. Schattig dat koffertje en Tilda is mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi doosje! En je kleurwerk is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda