Volgers

woensdag 21 september 2022

Pocketkaart

Hallo allemaal,

CraftEmotions heeft een hele leuke mal waarmee een klein doosje kunt maken en deze zat in mijn DTpakket van Hobbyshop Veldmaat. Ik heb deze gecombineerd met een mal van Dutch Doobadoo (470.784.128). Zo heb je een kaart waar je een persoonlijke boodschap in kunt schrijven, maar in het doosje ook nog een klein cadeautje kunt stoppen.

Voor de basis heb ik linnenkarton in de kleur toscane gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Hello Spring). De teksten komen uit het dessinpapier.
Als decoratie heb ik alleen wat Nuvo Drops gebruikt.

Hier heb ik de labels uit de pockets gehaald.


De labels even apart op de foto. De randjes van de teksten heb ik afgerond met een afrondpons van Vaessen.


En het doosje. Ik heb het gesloten met een simpel jute touwtje.





4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda