Volgers

zondag 25 september 2022

Geluk is genieten van wat er is

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik weer een workshop gegeven bij Dietvorst Verf en Behang in Bergen op Zoom. Deze keer hebben we gekleurd met de TriBlend brushmarkers en een meisje van Gorjus gekleurd met meer dan 3 tinten.

De deelnemers kregen een pakketje mee om deze kaart met het ingekleurde afdrukje te maken.
Voor de basis heb ik kraft en crème cardstock gebruikt. Het dessinpapier is van Pion (Summer Faills into Autumn).
De doily is een stans van Marianne Design en ook de tekst is van dit merk.
Als decoratie heb ik wat bloemen en Nuvo Drops gebruikt.


Hier de tekst nog van dichtbij.

Het afdrukje is een stempel van Gorjuss.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Huid: tan extend (TN3) - fair skin blend (FS8-FS7-FS6) - fair skin extend (FS3)
Haren: earth brown blend (EB7-EB4-EB1) - earth brown extend (EB8-EB5-EB2)
Jurk: gold brown blend (GB10-GB5-GB1) - gold brown extend (GB9-GB6-GB3)
- yade green blend (YG3-YG2-YG1)
Legging: gold brown blend + gold brown extend (GB5-GB3-GB1) - yade green blend (YG3-YG2-YG1)
Lint: YG3
Schoenen: gold brown extend (GB9-GB6-GB3)



3 opmerkingen:

  1. Beeldige kaart, was vast een leuke workshop!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een schattige stempel. Prachtig papier heb je er ook voor gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda