Volgers

woensdag 10 augustus 2022

Prettige feestdagen

Hallo allemaal,

Het begint weer tijd te worden om kerstkaarten te maken en vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien met het prachtige papier van Studio Light op het blog van Hobbyshop Veldmaat.

Voor de vorm van de kaart heb ik een mail gebruikt van Dutch Doobadoo (470.713.189 en deze heb ik aan elkaar getekend. Het is best een grote mal, maar op een vel cardstock van 30,5x30,5 cm kun je 2 delen naar elkaar tekenen en dan teken je nog 1 apart deel met daar aan een plakstrook.


Deze plak je aan elkaar en zo krijg je een drieluikkaart. Zo zie je dat je met 1 mal toch een ander soort kaart kunt maken.

Op het middelste deel heb ik een andere mal van Dutch Doobadoo (470.713.804) gebruikt en hiermee een envelop en label gemaakt.

De tekst is gemaakt met een stanzenset van CraftEmotions.



Ook de ijskristallen zijn van CraftEmotions.

Hier alleen nog het label van dicht bij. Heb hier wat ijskristallen op verwerkt. Zonde van het mooie papier om hier teveel op te plakken toch?

De zeehond en ijsbeer zijn stempels van CraftEmotions en heb ik ingekleurd met Distress Inkt. De gewone en inkt en niet de oxide. Deze heb ik eerst met Versafine onyx black gestempeld of het watercolor card van CraftEmotions. Dit is een watervaste inkt waar je mooie scherpe afdrukjes mee krijgt.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Brushed corduroy-zwarte gelpen (neus)

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
IJsbeer: Pumice stone-Tattered rose
Sjaal: Aged mahogany-Frayed burlap


3 opmerkingen:

  1. Prachtig drieluik Miranda. Mooi zoals je dat stencil gebruikt hebt en het mooie dessin-papier komt hier schitterend op uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie drieluik Miranda. Hou er wel van om een stans anders te gebruiken dan het standaard.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi drieluik met prachtige DP. Bedankt dat je laat zien hoe je het stencil gebruikt om deze kaart te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Miranda

Thanks for your visit. I would like it if you leave a comment.

Hugs Miranda